Suriname - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Marloes Hagens - WaarBenJij.nu Suriname - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Marloes Hagens - WaarBenJij.nu

Suriname

Door: Marloes Hagens

Blijf op de hoogte en volg Marloes

28 Juni 2013 | Nederland, Utrecht

Lieve vriendjes en vriendinnetjes!

Mijn appartement is een grote puinzooi, ik weet niet meer waar ik mijn schone sokken heb gelaten, om maar te zwijgen over de oplader van mijn oude Nokia of mijn Acute Boekje. Kortom, dit is mijn meest ongestructureerde moment van het afgelopen jaar: ik probeer al mijn spullen naar Venlo te verhuizen en vervolgens mijzelf naar Suriname. Dinsdag vlieg ik al met KLM van Amsterdam naar Paramaribo, waar ik een half jaar zal gaan werken als anios neurologie in het Academisch Ziekenhuis Paramaribo (azP). Via deze website zal ik jullie bijpraten over mijn leven in deze voormalige provincie van Nederland. Ik zou het leuk vinden als jullie ook af en toe een reactie achterlaten. Als je niets wil missen kun je je in de linker kolom aanmelden voor de mailinglijst en stuurt waarbenjij.nu je direct een e-mail bij ieder bericht dat ik plaats. Verder heb ik als het goed is Wi-Fi in mijn appartement aan de Kwattaweg in Paramaribo, dus zou ik ook via alle andere gangbare media bereikbaar moeten blijven. Denk daarbij wel even aan het tijdsverschil van 5 uur!

Iedereen nogmaals (of alvast) bedankt voor alle lieve woorden, goede adviezen en knuffels.

Marloes

  • 28 Juni 2013 - 11:45

    Inez:

    Leuk dat je ons op de hoogte gaat houden!

  • 28 Juni 2013 - 12:00

    Sis:

    Dag stoer zusje! Alvast een goede reis en veel plezier tijdens je eerste Surinaamse stapjes. Ben benieuwd naar je avonturen, dus hou ons goed op de hoogte!

    We appen!
    x Sis en Lennart

  • 28 Juni 2013 - 12:02

    Mignon:

    Gelukkig dat je ons op de hoogte gaat houden :) Veel succes met het alles inpakken, het overgaan naar Venlo, het afscheid nemen en de vlucht! liefs Mignon

  • 28 Juni 2013 - 12:44

    Q:

    Ha mi gudu! Heel fijn dat we alles kunnen gaan lezen wat je uitspookt daar ver weg :) Goede reis en de groeten aan Paramaribo!! xxx Q

  • 28 Juni 2013 - 14:25

    Lies Minten:

    Gewoon rustig blijven want alles komt goed...... Groetjes Lies

  • 28 Juni 2013 - 14:55

    Hanna:

    Leuk zo'n site! Reken maar dat ik je vanuit onderzoeksland hier in de gaten ga houden ;) Succes met de laatste loodjes en daarna lekker genieten van alles wat op je afkomt!

  • 28 Juni 2013 - 14:55

    Ilse En Ton:

    Marloes
    Een hele mooie reis naar Suriname. Zorg geod voor je zelf en zoek een mooie reis uit
    voor pap en mam van 2 weken door de bush, bush.

    succes Ilse en Ton

  • 28 Juni 2013 - 15:37

    Sandra Snel-Toorenaar:

    Hoi Marloes,

    Héél stoer dat je dit gaat doen en ik ga je dus ook weer in de gaten houden.

  • 28 Juni 2013 - 16:43

    Martijn:

    Hey Marloes, Ik kijk uit naar je verhalen. Geniet ervan! Groetjes, Martijn

  • 28 Juni 2013 - 19:36

    Anastasia:

    Ha Marloes,
    Heel veel plezier!! Leer jij ze ook ff limburgs dialect?:-)). Ben benieuwd naar je verhalen. Hou je taai he... Groetjes Anastasia

  • 29 Juni 2013 - 14:06

    Sjoerd:

    Super leuk Marloes, jij vindt ook altijd weer nieuwe avonturen voor jezelf : ) Enorm veel succes en plezier daar! Groetjes, Sjoerd

  • 29 Juni 2013 - 18:06

    Ella:

    Hey Marloes,
    Super spannend zeg! Ik ga je avonturen zeker volgen! Goede reis en geniet ervan! Groetjes Ella

  • 30 Juni 2013 - 08:17

    Nick:

    Alvast un feine reis M'loes! (~: Bin erg benieuwd noar dien escapades formidable!

  • 30 Juni 2013 - 21:06

    Marit:

    Hey Marloes,

    Ik was nog lid van jouw waarbenjij-nieuwsbrief, van een paar reisjes geleden..
    Mooi om te lezen dat er weer een avontuur volgt.
    Goede reis en veel plezier daar.

    Groeten Marit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Suriname

.

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2013

Switi Sranan

25 Juli 2013

Brownsberg en Galibi

11 Juli 2013

Academisch Ziekenhuis Paramaribo

07 Juli 2013

Welkom in Suriname

28 Juni 2013

Suriname
Marloes

Actief sinds 24 Sept. 2006
Verslag gelezen: 938
Totaal aantal bezoekers 44136

Voorgaande reizen:

02 Juli 2013 - 23 December 2013

Suriname

11 Maart 2011 - 20 Mei 2011

Nepal

25 Augustus 2008 - 17 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: